Inkontinent?

Ja. Blodproverna visade ingenting så nu ska B få äta medicin för att stärka musklerna kring urinröret en period.  Veterinären ska ringa upp och kolla hur det går om några veckor. Svarar hon inte bra på medicinen ska hon möjligen provbehandlas med östrogen också :/
En sak i taget!
Jag kilar till apoteket så snart de öppnat.

Igår sprang vi iväg till Ågesta, B och jag. Underbart att kunna springa i träningskläder utan att frysa så fort man stannar. Att springa är ju ett bra sätt att färdas till fina platser. Väl i Ågestaområdet tog vi det lugnt, satt vid Orlången, tittade på får och hästar, vilade på en äng och lekte. Sen sprang vi hem igen. Vi var borta drygt tre timmar och vädret var så fint!!!

Hundmöten har fungerat fortsatt bra. RR-hanen som ibland bor ovanför oss är hon fortfarande mycket skeptisk till. Hon spänner sig som en fjäder, vilket jag har full förståelse för. Jag är inget fan av den rasen, och just det här exemplaret har ett väldigt hotfullt ansiktsutryck vid varje möte.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Insåg precis att när jag svarade på din kommentar förra gången så glömde jag trycka på skicka så jag provar igen!



Kul att du hittade oss i alla fall :) Vi uppskattar träningssällskap massor!

Postat av: Johanna

Hahah jag önskar att jag hade samma inställning till springeriet som du ^^ Hm, mystiskt med B. Hoppas det löser sig med lite muskelhjälp. Nu kan det inte vara långt kvar tills marsvinen tittar fram va? :D

2010-05-17 @ 22:08:13
URL: http://www.jblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback